Friday, November 20, 2009

Transfer!

Today's gonna be the day that they gonna throw it back to you...

Idag är det dags för vår första examen! Transfer... Jag tror allt att jag har koll på de hele, men det känns ju helt klart nervöst, framförallt som min hals fortfarande inte är som den ska. Igår var jag på apoteket och lyckades skaffa mig strepsils och jag blev överlycklig! Jag använde nästan en hel karta igår och halsen känns iaf bättre!

Så 14.45 gäller det att jag kan allt vad transfer heter, inga papper och ingen klocka får man nämligen ha, hårda bud är det här!

Wish me luck!

Cornelia

3 comments:

Boggan said...

Hej corns, verkar som om allt är fint med dig, en fråga bara: går en som heter Kristin Evju på samma grej som du? är vän med henne på facebook o hennes "status" eller vad det nu är, innehåller liknande saker som det du skriver om.. ;P lite nyfiken bara...

Cornelia said...

jaa, hur fasen känner du henne??

Eve said...

lycka till hörredu!! nästa lördag går flyttlasset :)