Sunday, January 3, 2010

Vad vill du bli när du blir stor?

Jag har några alternativ, yrken jag tycker verkar intressanta och passa mig.
Men även fast man har bestämt sig för att börja läsa till ett yrke ska man bestämma sig för var och med tanke på att jag är ganska såld på sjuksköterska kan jag välja ganska friskt på var jag vill läsa. Och jag har tid, jag har inte planerat att börja läsa nu till våren ändå så jag har ett tag på mig att fundera. Men hur vet man vad som är bäst? Var har de bäst utbildning? Var är det bäst att bo? Vilken stad passar mig? Stor eller liten skola?

Funderingar som kommer att få svar på ett eller annat sätt... Frågan är bara när!

Hoppas ni har en bra söndag =)
Snart blir det att planera New York för min del, det ser jag fram emot!

Cornelia

1 comment:

malin said...

new york, new york, new york.i love it:)!