Wednesday, February 17, 2010

Jag är över 18, fyller till och med 20 i år, men trots det är jag för ung!

Nej, det var inte oväntat men jag kan ändå berätta att Apollo (Ap-ollo) inte heller vill ha mig, och jag är ju inte 21 så varför skulle jag vara intressant för dem?

Åldersdiskriminering? Jag börjar känna det så!

Mitt sista hopp: Solresor får spel för att min ansöka är så otroligt bra att de ändrar försäkringsreglerna och anställer mig trots min ringa ålder. Primera Air ser mig som sin blivande flygvärdinna (hade varit sweet Jag=Rik om jag får jobb!)




Joyride

Cornelia

2 comments:

Lovisa said...

jaså, då är ju apollo borta. finns ju inte många alternativ kvar då... hm. men va, gick du vidare emd primera??? :D vad kul om så är fallet. kram <3

Cornelia said...

man skulle ju typ fylla i en ansökan och det har jag gjort,men har inte hört ngt mer.. och även fats man blir godkänd på utbildningen -får man jobb?