Wednesday, February 24, 2010

New look!

Igår skulle mamma bleka slingor på mig, och hon är inte frisör, Tyvärr! Därför resulterade blekningen i att jag inte såg riktigt klok ut, jag hade blond/gula fläckar i håret och en superblond bena och det såg verkligen helt tossigt ut. Men ingen skada skedd tänkte jag och jag och mor begav oss för att köpa brun hårfärg, jag har alltså en annan färg i huvudet än vad ni är vana vid. Och eftersom jag inte har fönat håret vet jag inte hur jag ser ut nu heller. Men det kan inte vara värre än igår iaf haha!

Idag ska jag förövrigt fika = mycket trevligt och imorgon kommer Lahle hit till kulturbaren så det ska jag med päronen. (också trevligt)

Jeg hober i har det gott!

Cornelia

1 comment:

Issa said...

Oh brunhårig :) men de passar du bra i är jag säker på :)
Nästa vecka vill jag träffas. DAgarna som kommer nu är busy. Tandis, GBG horseshow och jobb. Jag hör av mig :)