Tuesday, February 16, 2010

Jag har trillat dit!

Jag har nog varit en av de få svenska personer som har bloggat själv och följt en rad bloggar men som inte har följt en "kändis-blogg" eller en av de stora bloggarna.
Men för några veckor sedan hade jag Tråkigt- the Extreme version! Jag tänkte därför kolla vad Sveriges bloggdrottning hade för sig som kanske var lite roligare och lite smaskigare, men det visade sig vara en besvikelse. Jag har varit med mina MUFF: are, jag har köpt en ny väska, Verkligen Jätte intressant att läsa om. NOT! Jag började då fundera lite på blogg-drottningens bloggade pojkvän, undra hur hans blogg var och var inte sen på tangenterna att googla. Jag möts av en mycket underhållande halvseriös blogg som Inte handlar om hans senaste inköp och som har en hel del humor i sig. Jag pratar alltså om Storstadspojken, ganska rolig läsning faktisk!

Idag är jag förövrigt sjuk och dricker blåbärssoppa och önskar så innerligt att jag får jobb, NU!

Hoppas ni har en bra dag!

Cornelia Lundgren

Ps! Firefox tycker tydligen att jag stavar mitt namn fel, jag ska heta Cornelis och där mig basta! Tack Mozilla, jag vet att mitt namn är Ovanligt-tack och lov!
Ds.

2 comments:

eve said...

haha jag läser också storstadspojkens blogg ;) hähäää
och är för tillfället också hemma lite småsjuk (eller kanske jobb-sjukan?)... i vilket fall, fika i helgen it is!

puss eve

Proceder said...

Så storstadspojken, kanske nåt att läsa ibland?! ;) En annan spännande blogg jag brukar följa är annars conken *smile*

Hoppas du bli frisk snart, jag saknar min bloggkompis!

//Marre