Monday, February 15, 2010

Viva Italia?

Min kära IRL/bloggvän Martina aka. Marre har fått jobb!!
Detta är naturligtvis jätteroligt och dessutom är det inte vilken gammal avtrubbad charterdestination som helst hon ska till, eller ingen vanlig charterdestination alls faktiskt. Det vankas Sicilien och Palermo! Dessutom som utflyktsguide, jag är faktiskt ganska avis för det första skulle jag ju så klart också vilja ha jobb, men att få ett resemål som är kulturellt och inte sönderexploaterat som sin första destination är ju verkligen en dröm iaf för mig! Tänk vilka spännande utflykter det måste finnas på Sicilien liksom!! Känner ni för en mer spännande resa så åk med Solresor till Sicilien och få världens roligaste utflyktsguide!!

Nu hoppas jag bara att jag, tessan och Lovisa får jobb inom en väldigt snar framtid!

Ha det så bra,

Cornelia

3 comments:

Proceder said...

eh, jag tycker det var surt att inte ni också fick nåt jobb... Det är du faktiskt förtjänt av!

//Martina

Ps. Förresten kan man få låna den där reseguiden om Sicilien?

Cornelia said...

jaa det kan du när du kommer ner till mig haaha! Annars testa bibblan och jag skickade en länk på din blogg också!
Håller med, men what to do...

Lovisa said...

HAha jag det låter som ett toppen jobb stort grattis martina. jag hoppas också verkligen vi får jobb! Och det får vi så klart för vi är the bästa! :)