Wednesday, July 21, 2010

Det går framåt!

Idag hämtade jag ut mitt paket från Tyskland, mycket större än jag trodde och de hade skickat med allt jag lämnade, även saker jag tänkt slänga men oh well, bättre för mycket än för lite! Det roligaste med paketet var ju så klart att jag fick mitt childcare reference brev dom de fyllt i så nu har jag laddat upp det på min ansökningssida nu saknas bara två från vänner till familjen :D Nu är det nära att boka ett datum för intervju och sedan kommer jag äntligen få börja hitta familjer!!

Ha det så bra

3 comments:

Issa said...

Hmm nu käner jag att ja inte riktigt hänger med här! har intervjuer på gång ?

Hanna said...

Planer på att jobba som aupair i USA framöver? :)

Cornelia said...

I-P: Man har ju en intervju med dem så att de typ får sig en uppfattning osv. är lag på det, behövde det för att åka som UB också..
Yes, Hanna, känner för äventyr och vill inte äventyra mig själv och saknar mitt andra hemland :P