Thursday, July 22, 2010

Happy Shiny People

Två bra saker har hänt det senaste.. En dag när jag besökte vår brevlåda hade jag fått ett brev från Thai Airways, jag kände på det och visste nog redan då vad som komma skulle, mina resor i år hade minsann betalat sig och åter igen var jag ett steg närmare mitt o så efterlängtade guldkort, jag har nu status silver och ett nytt fint kort i lila och silver! Skuttade runt lite i huset med brevet i handen!

Den andra bra saken som hände var faktiskt så sent som idag, jag är i princip färdig med min ansökan och idag fick jag klartecken från dem, så snart ska min intervju bokas!

Egentligen hände en ganska rolig grej till idag, ska hiva in lite extra cash genom att svintidigt befinna mig på Landvetter den 4 och 5:e Augusti, ska nämligen få den stora äran att agera reseledare åt små vilsna blivande utbytesstudenter som bara minuter senare ska ta farväl av sin familj för de kommande 10 månaderna, människor som ska ge sig ut på livets resa, en resa som kommer förändra deras liv!

Godnatt!

1 comment:

Sofia said...

Svar: Hallo! Tack så jätte mycket, det gör mig verkligen glad att du gillar min blogg. :) Och så kul att du också ska åka som au pair. För mig tog det precis 1 vecka från att jag vart godkänd till att jag fick min första match. Så det gick snabbt. Sen fick jag en match ungefär 1 gång i veckan. Jag ville egentligen åka redan till hösten, men jag hade inget körkort. Så jag ville åka så snabbt som möjligt när jag var färdig med min ansökan. Dock kom jag ju inte iväg för än i juni. :P Lycka till med intervjuen och allt! :)