Sunday, October 24, 2010

Playlist

Här kommer en playlist jag dansade till igår, en hyllning till känslorna lycka och jag är bäst!

  • It's raining men, The Weather Girls
  • Fame, Irene Cara
  • What a feeling, Irene Cara
  • I'm so excited, The weather girls
  • Hold on tight, Electric light orchestra
  • Like a prayer, Madonna
  • Open your heart, Madonna
  • Walk of life, Dire Straits
  • Come on Eileen, Dexy's Midnight runners
  • Don't stop me now, Queen
  • What is love, Haddaway
  • Dance with somebody, Mando Diao
  • Gloria, Mando Diao
  • Girls Just wanna have fun, Cindy Lauper
Sätt på och skaka loss!!

2 comments:

Anonymous said...

Hej, jag har länge tänkt att åka som au pair så undrar om du skulle kunna berätta hur man går till väga och om man måste vara på ett speciellt sätt? Det är nämligen så att jag är ganska blyg och osäker, speciellt när jag pratar engelska då jag tycker att jag låter så annorlunda, jag låter inte som mig själv om du förstår :) dessutom är jag osäker på granmmatik och så men det värsta är nog uttal, usch för svensk brytning, den är så ful, inte alls som fransk och spansk brytning som är sexig ;) hehe men nu är det ju så att jag skulle vilja åka som au pair till någonstans i Los Angeles och då måste jag ju kunna prata bra engelska, några tips på hur man bäst och snabbast blir duktig på engelska, grammatik och uttal etc.? vill verkligen åka men kommer nog tyvärr aldrig att bli av då min osäkerket alltid står i vägen för mig men jag vill ju :( Oj detta blev visste lite långt, men jag är iaf tacksam för hjälp. :)

Issa said...

Jag hoppas verkligen att denna playlisten kommer att spelas den 13. Ny klänning, höga klackar, lockar i håret, way to much make up och very to much boose. Denna kväll kommer bli awesome!!