Tuesday, November 23, 2010

D.C

Idag var jag, Grady och Daphne (värdmamman) på hennes jobb i DC för en Thanksgiving-lunch. Det var kul att se var hon jobbade och komma ut och göra lite grejer, idag bondade jag och G verkligen. redan imorse ville han att jag skulle ge honom hans mjölk och sedan lekte vi osv. På hennes jobb lekte vi mer och han var en så redig pojke, sen gick vi upp på taket av huset bara han och jag medan D jobbade lite och busade massa där! Tyvärr hade jag inte med mig kameran, men vilken vy. Man hade panorama-vy, utan några andra hus i vägen för att se the Washington Monument! Imorgon ska D till frissan så jag ska hämta upp G och grannens dotter på skolan och lägga honom sen när vi kommit hem! Ska bli skoj att köra själv och liksom känna på det!!

Har det superbra!!

Cornelia

3 comments:

Nathalie said...

Va skönt att höra att du har det bra tjejen! :) <3

Ann-Sofie said...

Jag har hittat Din blogg, skall bli kul att följa Dig. Lycka till! Ann-Sofie (Hallqvist)

I-P said...

Åh jag vill också göra nått kul. Men det kanske blir snart! Vem vet!!
Tänkte bara påminna dig om att kolla min blogg. Du kommer bli glad :)