Saturday, November 27, 2010

Thanksgiving in pics!

Thanksgiving spenderades i deras Beach house, Broadwater, som ligger uppe vid Annapolis!



Så klart år vi massa turkey och en hel del annan mat. Min familj/släkt brukar fritera kalkonen och gjorde det tidigare med olja, men nu har de hittat en maskin som kör med infrastrålning eller ngt så att den blir friterad fast utan extra olja!


Lite fler bilder kommer nog! Men jag älskar detta stället och ikväll ska det bli kul för att jag ska träffa en tysk tjej som bor ganska nära. Hon är min buddy, alltså en av tjejerna i mitt cluster som fått i uppdrag att hälsa mig välkommen! Vi ska ut och äta och sen får vi väl se vad vi hittar på, ska bli kul att börja lära känna lite folk här omkring!!

Hoppas allt är väl i Sverige trots snön! Och kommentarerna från mitt förra inlägg som jag lade ner hela min själ och innersta känslor i att skriva är så många som datatatataaaa... NOLL!!

Cornelia

4 comments:

Ashley :) said...

AHH, looks like you has such a wonderful Thanksgiving!!! looks YUMMY!!!

hope everything is still going well, cant wait to talk with you again soon, love ya

Nadia said...

Tjejen! kl e 6.45 på en söndag..och jag sitter och skriver till dig!...tja, jag ska oxå jobba :P
Hoppas allt e bra med dig, du verkar ha det roligt på din älsklings land...kramar!

Sofie said...

Så mysigt det ser ut.. Kul att du trivs där borta :)Hur länge ska du vara i USA?

madde said...

Morran! sounds like you enjoy it ;) såg gott ut med kalkon!
När är det skype, har koll på min och din tidsskillnad nu iallafall! :) grym e ja ;) haha

pusspuss