Wednesday, December 15, 2010

Fräs för kung och fosterland

Nu har jag haft en förkylning på G i nästan en vecka.. Grady blev sjuk först och sen kände jag att min näsa började bli lite tät och bara lite snor och så men i lördags visade det sig att Daphne och Grady båda har öroninflammation och jag har blivit sämre så jag fasar för att det kanske är vad som kommer till mig.. Känner att halsen finns och är tät i näsan och känner tryck i bihålorna.. Har typ Tylanol sinus som ska hjälpa till att lätta på trycket runt där men vi får se.. Just nu är det liksom inte läge än att gå till doktorn men det känns som att det närmar sig ett besök där för mig också, har lite lock för ena örat nu också..

Oh well, jag lever och annat än detta så mår jag bra och trivs fortfarande!! På söndag ska vi fira jul i Broadwater, deras sommarhus, antar att fler släktingar kommer då så det ska bli kul!

Ha det gott

Cornelia

3 comments:

Mathilda said...

Sv: tack! vad snäll du är :)

Malin said...

Tycker det är dags för dig att ta dig en tiotimmare eller mer! (sömn) Det löser de mesta :)
Krya på dig nu! Saknar dig massa!

Hanna said...

Krya på dig! Kram