Sunday, December 5, 2010

Söndag 17:24

Jag ska berätta om helgen, men i ett annat inlägg eftersom jag inte orkar skiva massa just nu :P
Planen för idag är att fortsätta med julshoppingen som påbörjades igår.. Jag hade tänkt ge min värdmamma ett presentkort på någon sorts gravid-massage eller behandling, men efter att ha googlat runt lite och insett att det kostar skjortan så tänkte jag att jag skulle åka till köpcentret i Bethesta strax och köpa ett presentkort på en salong/spa/nagelställe så kan hon själv bestämma vad hon vill göra och lägga till lite pengar om hon vill göra något större..

Vad jag ska köpa till pappan är en annan femma.. Igår på Ikea hittade jag pärlplattor och pärlor som jag köpte till G eftersom jag tror att han skulle tycka om det och han har så himla mycket leksaker...

Nu är det väl dags för mig att hoppa in i duschen och åka iväg till Montgomery mall!

Ha det så bra

Cornelia

1 comment:

Johanna said...

Hej! Jag ska åka till usa 5 januari och kommer bo i en familj i potomac, nära rockville i maryland. Det är väl inte så långt ifrån dig? :) Skulle kännas så skönt att veta någon som bor i närheten :) Hör gärna av dig på min mail johanna.safstromer@hotmail.com