Monday, April 18, 2011

Helgen

Helgen har varit hektisk. I fredags begav jag och Josi oss till Ikea för att äta påskbord, det var gott med sill men vi var lite besvikna, var va långborden och smöret till knäckebrödet?? Nåväl, kul att ha gjort och ha sett det och när det är midsommar vet vi att vi ska ta oss någon annanstans!



Lördagen begav vi oss till Annapolis, vi skulle på Naval Academy balen med massa unga män i vita uniformer. Jag tror vi alla hade höga förväntningar på hur det skulle bli, vi hade kul men denna skolan är en av de bästa i landet att bli antagen till inom militären så pojkarna är lite väl stolta över sig själva.. Söndagen gick vi omkring i Annapolis och tog även en sväng inne på basen, stan är väldigt liten men en mysig sommarstad. Igår när vi kom hem var jag väldigt trött, allergier och att ha varit uppe sent samt kört massa. Familjen kom hem strax efter och jag gosade lite med bebben samtidigt som D bokade en väldigt spontan tripp till Florida där hennes päron är med båda barnen = jag är plötsligt ledig hela veckan plus att G:s farföräldrar kommer i helgen och tar med honom upp till NJ vilket innebär att jag är ledig massor nu och jag vet inte vad jag ska göra.. Försöker kolla upp flighter till KY och försöka styra upp något när jag ändå kan liksom.. Så förmodligen blir det en tripp dit imorgon eller ons och hem lördag..

Ha det så bra

Cornelia

No comments: